17.7.2011

Nokia C3

Eilisestä piknikistä on melkein selvitty, mut järkevää tekstiä en nyt kykene tuottamaan. Sen verran voisin kuitenkin kirjoittaa, et oon tooooosi pitkään halunnut Nokian C3:sta. Miettisin jo talvella josko ostaisin sen itselleni joululahjaksi :D mut en sit ikinä ostanut, ja nyt oon keväästä saakka tarkkaillut jos sitä olis tarjouksella alle sataseen. Kun sain tietää et pääsin kouluun niin suunnilleen eka ajatus oli että nyt mä sen teen, palkitsen itseni ja ostan kauan haluamani puhelimen!


Nyt se on mun pieni vauvani <3

Rakastan sitä että mulla on kaks puhelinta, siinä tuntee ittensä niin businessnaiseksi :) onhan se vähän silleen epäkäytännöllistä mut toistaiseks tä järjestely on toiminut oikeen hyvin!

Kuten jo varoittelinkin, en saa nyt oikeestaan mitään fiksua kirjoitettua et luovutan varmaan tältä päivältä :D koitan saada ens viikolla aikaiseksi jotain tooosi kivaa postausta!

2 kommenttia:

pepi kirjoitti...

sul on akku loppu

NILKUTIN kirjoitti...

Vieläkö sä oot täällä